mammis hjärta

Är sjuk. Jag lider verkligen med henne. Hon hade feber igår efter att hon vaknat från sin em-vila. Och den steg hela kvällen. Flis fick alvedon o somnade som en stock. Vaknade dock vid 2.30 o ropade efter mamma. H gick o hämtade henne så hon fick ligga i vår säng. Jättevarm o hög feber igen. Tillslut somnade vi om igen o när hon vakande idag var kl strax efter 7.30 o febern har lagt sig. Vi har haft mysmorgon med Bolibompa i sängen och bara gossat järnet. Hon är långt från att vara fräsch. Blir en lugn hemma dag idag. Tar nog kyrkogården imorgon istället mamma.. Appropå mamma. Min mamma har namnsdag idag. GRATTIS MAMMA! och Flis farmor fyller år idag, GRATTIS (på födelsedagen och namnsdagen) FARMOR vi ses sen. Enda planen som finns idag är att inhandla en fars dag present. Funderar på att ta en sväng nu på fm så är det gjort. Jag ska passa på att skriva en hel del på musikarbetet som ska in i mitten av dec så jag kan skicka iväg det så fort som möljligt. Dock inte innan Eldkonsten för den vill jag nog ha med tror jag. Jaja, ha en bra dag alla där ute..o en riktigt trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0