fredag igen

Yttligare en vecka som passerat, lite upp o ner flis lite sjuk o jag med. Jag är inte på topp..halsen spökar o som ett brev på posten så är man förkyld också. Har en dag att vila upp mig sen är det jobb på csk som gäller. Kvällen i huset bjuder på räkor, ägg, vin, baugette o avokado. Inga fel va? Flis hade tydligen inte varit på topp idag. Åh nej..inte sjuk igen! Men hon var pigg o glad när jag hämtade henne o fråga henne hur hon mådde o svarar glatt "jag mår bra!!" jaha..vad ska man tro?Det är helg alla fall o det enda jag vet är att hon itne behöver till dagis på 2 hela dagar. Lite tid för att krya på sig. Skönt. Nu låter det som tvättmaskinen är klar. YEJ..ta in ren tvätt och hänga upp ny..vilket fredagsnöje. Jag har återigen haft en kanondag. En liten A fyllde år idag, vi sjöng och grattade h*n. 3 hela år och hela dagen har varit ett stort firande. När jag satt med barnen och åt så hade jag ett eget bord med 5 barn. Då säger h*n.." Vet du...!?" Nej, säger jag. "jag är stoooor nu!!" Gullegoos. Sen skulle h*n ställa bort sin tallrik o tappar stuvdade grösaker på golvet. Ok, behöver jag berätta vad stuvade grönsaker ser ut som när de hamnar på golvet?? Hmm..

Kommentarer
Postat av: Josefin

ha en trevlig kväll :)

2008-11-14 @ 17:02:42
URL: http://jjoseffins.blogg.se/
Postat av: matilda

vill du få designa t-shirts? titta in på min blogg<3

2008-11-14 @ 17:04:48
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: GT

Du ta o drick lite vin o är lite åt mig oxå är du gullig!! Jag jobbar!!!! ( Jag fixade ju till att trolla m knäna lite i allafall) Ha nu en gossig helg favorit G / Kramar / GT

2008-11-14 @ 19:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0