att sluta på topp

Det måste jag säga att jag gjorde idag. Fick så mycket feedback på mitt handledarsamtal och ros så jag börja gråta. Gisela är bara bäst. Tack för en fantastisk vfu. Min stöttepelare..o mentor. A o B kom också in o de hade med sig en present till mig..Åh..*gråta igen* en riktigt tänkvärd gåva som värmer långt in i hjärtat. Gjorde en smarrig mellis idag. Hemmagjord äppelkräm med mjölk mmm.. Ärligaste barnen säger.."jag kanske tycker om det här..jag kommer inte ihåg." Barnet smakar tittar på mig o säger.." nej, Sara..jag hade fel..jag gillade inte det här!" hahaha sötaste A...Vilken sköning. Avslutade dagen med att dansa med en annan A. Lilla sötisen kommer fram efter mellis när det bara är vi kvar. "jag vill dansa med dig!" "KOM NU" vad säger man.. bara o ta sig en sväng om o bjuda till riktigt kul dans. Jag kommer att sakna mina barn..För det är så. De är MINA BARN, det är kärlek rakt igenom.

Kommentarer
Postat av: Sara

Så underbart att du haft en fantastiskt VFU. Jag kan inget annat än att hålla med, jag skulle kunnat skriva precis samma sak om min. Och jag saknar barnen så jag kan börja gråta vid tanken.

Vi ses imorn kanske.

2008-11-30 @ 18:25:30
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0