Ah..det var gött

Jag hann att hänga tvätten, läsa ullis arbete, skriva på mitt eget dansarbete och dricka en stor kopp te. Gött..Visst, borde ha plockat ur o i diskmaskinen o kanske städat lite. Men bläää, orkar inte det idag. Flis ligger o myser på soffan nu och tar det lugnt. Nicke Nyfiken the movie, rullar på dvd o jag sitter brevid o tittar ut när mörkret faller på. Inte ens 16.30 o det är mörkt :( Om en timme ska vi vara hos farmor o farfar o fira farmors födelsedag. Hipp hurra! Jag är dööösugen på ngt riktigt smaskigt. En chokladtårta el ngt..Kladdkaka el..åh kom precis på..JOSEFINS KOLAPAJ.. My god..hör av dig gums när det är dags. Jag kommer direkt vet du ;) Men sålänge får jag nöja mig med mörk choklad o frukt. Det känns ju faktiskt nyttigt för båda delarna är bra för kroppen på olika sätt. Jajjamensan, här rättfärdigar vi choklad..mmm...

Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

vad tycker du om "skämtet" från tjuvlyssnat som finns i min blogg ?

2008-11-07 @ 16:30:11
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: mamma

bra att flis mår bättre. kram

2008-11-07 @ 17:44:37
Postat av: mamma

grejen är typ kyrkogården. du vet fars dag.

hör av oss när vi lämnar örebro. kram

2008-11-07 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0