åh fan redan 17.30??

Hjälp vad denna dagen gått fort. Hoppla hej. Nu är det ju så att jag har inte bara suttit o latat mig idag, utan jag har jobbat dagskiftet på 22:an o verkligen gjort mig förjtänt av de pengar som det ger idag. Ja, jag har faktiskt slitit. Lite mer än vanligt känner jag i kroppen. H mötte upp mig på parkeringen med Flis för han hade bokat upp sig med en polare som han skulle hjälpa lite i em. Flis o jag styrde vår kos mot skopunkten för att först o främst kolla in lite mer vinterpjucksvarianter. Det var butikchef Lotta som stod i kassan idag. Dessutom verkar det vara ett himla trevligt ställe o jobba på eftersom de anställda är där de dagar som de är lediga. Kul o se dig T! Flis sprang runt o charmade som vanligt, såå skönt o lättad att hon visar just den sidan när vi är på stan en snabbis faktiskt. Thanks baby! Det blev ju då ett par stövlar till smulis. Röda o svarta. SKITSNYGGA o vilket pris sen..Jag gillar definitivt skopunkten. Där känner man att man får unna sig de skor man tycker är snygga eftersom priset passar mig utmärkt. Mycket bra. Vi åkte hem o jag flörtade lite med flis o frågade om vi kunde vara inne en liten stund o det var ok. Hon kollade Nicke Nyfiken medans jag började med maten som by the way blev fantastiskt gott. En mustig köttgryta med morot, squash, lök, gul paprika, purjo o mycket annat gott. Mmmm tänkte ris till, med det blev potatis. Är inne i en potatis fas nu. Mmm så gott så. Nu ligger vi den minsta soffan o myser Jag är drettrött så jag skriver mer lite senare

Kommentarer
Postat av: mamma

lök????????????????

2008-11-02 @ 17:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0