38.6

Så mycket hade jag i feber igår när jag kom hem från vfu´n. Jag hade verkligen ont i hela kroppen igår och var toksliten hela dagen o värre blev det runt em. Jag låg o huttrade på soffan igår o blev verkligen inte varm hur jag än försökte. Somnade av utmattning efter en stund o när jag vaknade höll jag istället på att brinna upp. Tät i hövve o seeeg i kroppen. Feber idag med..37.8 så inte så mycket alla fall. Ska knapra lite panodil o halstabletter o dricka en hink med te o mormorsaft. Vi är alltså hemma idag. H vabbade igår o jag vabbar mig själv idag. Flis är mycket bättre. Skönt. Hon är o klappar på sin sjuka mammi när jag ligger på soffan. Fick hämta henne inatt o ta in henne till oss. Innan hon somnade så sa hon..."hur mår du mamma? du är varm.." Lilla Omtänksamma hjärtat. Seg som sagt..vet bara att imorgon MÅSTE jag till vfu´n igen. Jag har missat 2 dagar nu.. That sucks eftersom jag kommer missa 2 dagars jullov pga att jag måste ta igen tiden då. Uppdaterar vårt status lite senare, nu tjatar flis om frukost (jej..hon vill ha mat alla fall). Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet hur det känns, har 4 dagar att ta igen pga av semestern =/



Krya på dig.



Spelade gitarr för barnen idag,jätteuppskattat och jättekul! =D

2008-11-12 @ 14:46:36
URL: http://vaxlanda.blogg.se/
Postat av: mamma

krya på dig fort och mycket. kram och blås

2008-11-12 @ 15:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0