Trött, men glad o nöjd

Yttligare en fantastisk solig dag på Ö:a. Alla verkar bli påverkade av vädret, en del negativt med allergi, men de flesta är positiva och mår liksom mig..helt fantastiskt o gott.
Jag börjar känna att det har varit mycket ett tag. Men jag är ändå en lyckans skit som får ta del av de goaste barns vardag på förskolan. Trött, men allt jag gör på dagarna är värt varje gäsp på kvällen innan kl ens är 20.00...

Lite halvångest över att jag handlade på sminkpartyt igår. Känns inte bra någonstans och det är MYCKET pengar det handlar om. Tror jag ska ta tillbaks min beställning. Jag har ju egentligen inte råd. Det handlar inte om att vilja unna sig en eller två produkter..Det handlar om att jag kan köpa en jävla massa annat bra INKL. ansiktsproduker för det priset. Håll i er..

700 kr för en rengöring och en fuktkräm! Jag skäms verkligen..Måste verkligen rannsaka mig själv o mitt urkassa ekonomiska sinne :(
hepp

Kommentarer
Postat av: mamma

du behöver inget att kladda på fejan. särskilt inte för 700 kr. du är vacker ändå. puss puss

2008-05-07 @ 21:44:29
Postat av: mamma

du behöver inget att kladda på fejan. särskilt inte för 700 kr. du är vacker ändå. puss puss

2008-05-07 @ 21:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0