Tillägg i fobilistan

Ibland kan min sambo vara frukansvärt taktlös och grisig. Som idag. Flis ligger o sover o jag låg o slumrade på altandäcket på en filt. Superskönt o vila lite när dagen började 6.10 imorse. Då säger han, det är en "kompis" på väg till dig.
Va? sa jag lite sömnigt...Jo, en svart liten slemmig ödla är på väg mot dig nu!
OK; PANIKPANIKPANIK total panikkänsla o rusar upp från filten och kastar mig in på toa o låser dörren. Värsta hjärtklappningen och lite tårar i ögonen...

Så bara så ni vet. Nu lägger vi till små svarta ödlor på min fobilista.

Fobilistan ser ut så här;
* GRODOR * Små svarta ödlor * Orm (fast det beror på när var o hur jag ser en så att säga.)

Gillar inte: *Fåglar *fästingar *sniglar

nu sitter jag inne med fötterna högt uppe i soffan. Min sambo står inte högt på listan just nu!
hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0