Skön dag

Flis o jag har varit till öppna förskolan idag tillsammans med gumma o plutte.
Vi tog en rejäl promenad och det var skönt o bara komma ut o röra lite på sig Flis var mindre nöjd över att behöva sitta still i kärran så länge men det funkade rättså ok. En massa bus o lek hos Ingbrith är alltd trevligt.
Promenerade hem igen och Flis sover som en liten gris men jag tror hon vaknar snart. När hon vaknar så ska vi åka till morfar o kolla häftiga traktorer :)
Ikväll är det middag hos farmor o farfar som gäller. Jag o Flis var där lite länge igår, men herregud vad jag har saknat dom *kärlek till er*
Borde fixa lite grejer innan smulis vaknar så
aufwiedersen på er alla IMORGON ÄR DET BRÖLLOP!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0