Lång lördag

När dagen börjar 06.20 o är dessutom en lördag så kan man säga att humöret är inte på topp resten av dagen. Jag har hunnit med en hel del visserligen. 1 maskintvätt, koka risgrynsgröt, steka prinskorv, köttbullar, koka ägg och ta ett bad med Flis. Pappa o C kommer hít sen vid 15 typ o ska käka lite påskmiddag ihop. Bra att man kan be att de tar med lite så tar det inte så lång tid att fixa maten. Just det, har gjort en risgrynspudding också som det ska serveras saftsås till. Det blir till efterrätt tillsammans med en ananaspaj med vanlijsås.
HUNGRIG NU.. SÅ jag ska göra oss iordning o åka till kusse Lovisa som jobbar på Max idag :)
hepp

Kommentarer
Postat av: Mari

Glad Påsk gumman! Här är det förkyld som bara den! Vet inte när jag var så här förkyld senast, Henrik likaså, men barnen friska. Skulle varit till min bror över helgen men det fick bli återbud :-( Jaja, jag tror att jag fick lite nya VFU-bakterier som jag inte var van...;-) Kram till dig!!

2008-03-22 @ 17:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0