kvällen

Åkte o hämtade Flis lite tidigare idag. Det är så mysigt o få ett par vakna timmar tillsammans. Vi åkte till morfars jobb o kollade häftiga traktorer.. Min lilla bonn flis.. Hon tycker gräsklippare, traktorer, lyftkranar, sopbilar, lastbilar är som bara busen. Titta häftig säger hon när vi åker förbi ngt av ovanstående alternativ.
Morfars jobb kryllar av stora maskiner. Det är coolt för en liten 22 månaders tjej. Smulisen.

Flis tog ett bad ikväll o hon har blivit värsta fisken i vattnet. Jisses vad hon dyker o håller på. Titta mammi säger hon o tar världens största kallsup. :)
Men det avskräcker inte för vatten, snarare tvärtom..mer mammi mer :)

H har precis kommit hem. Det har varit lugnt o skönt o jag hunnit tagit en jättelång o varm dusch. Så skönt o fridfullt.

Snart är det dags för Grey´s Anaomy. Gör som min gums Josse ikväll o struntar i hockeyn. Det vart storstryk förra matchen så det motiverar inte direkt o kolla igen.

Storstäddag imorgon. Har inte ngt jag måste göra för skolan så jag ska ta hand om hemmets lugna vrå. Blev ju lite inspirerad när jag tokskrubbade spisen.
over and out my friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0