Karaktär

Jag tycker att jag har en bra karaktär. Jag har gjort hela min VFU (trotsade förkylningen sista dagen utan klagomål)..jag har haft sjukt kul o stortrivs och får bara en massa lovord. Det är skönt o höra.
Sånt växer man av.
Sämre karaktär idag får jag säga då..Så jag stannar hemma från skolan o kurerar mig en dag för att orka vara pigg till veckan.
Bävar mig för att ringa till Kantorn för systers bröllop. Jag bara hostar o kraxar.. hur i hela världen ska jag kunna sjunga?
Men i alla fall.. jag har bra karaktär fast jag är sjuk. Sitter ju o pluggar fast jag borde ligga i sängen o vila.
Nu ska jag snart ta lite lunch.. om en timme typ visserligen. Mums för pannkakor som är klara i kylskåpet med grädde o sylt. Perfekt tycka synd om mig själv lunch*S*
Gums. Jag ringer dig sen. Det är förslaget om lördag var ju inte så dumt. Ska prata med sambo o pigga på mig så vi kan ses lite.
heppisteppi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0