jälaaaskiiiit

T tycker verkligen inte om mig! Han kommer tokdissa mitt arbete så hårt o det suger, men jag tar det som en utmaning, jag ska minsann visa honom. Lämnar jag in ngt som jag kommer vara nöjd med så kommer jag kräva en annan lärares bedömning. Gillar inte att bli utmanad så där..men fine. Det ska bli ett skitbra arbete som blåser honom av stolen!
Fredag.. ska åka o kika efter fina kläder till Flis sen när jag hämtat henne. Jag har fått min bolero till min klänning som jag ska ha på mig på bröllopet. Det ser bra ut. Nu är det "bara" pjucksen kvar.
Saradieten kommer gå in en xtremfas nästa vecka. Inga ursäkter eller småsnacks. Motion och renlevnad. Har ju fixat det tidigare...
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0