Glad

Nu har jag läst mina studiegruppmedlemmars arbeten. Eller ja, de jag fått alla fall. Niklas..nu hänger jag ut dig, men vart har ditt arbete tagit vägen??? Lost in cyberspace?
Jag har förberett min opponering och ska göra mitt bästa med det jag fått.
Jag ska bli opponerad på också.. Det heter ngt annat men det kan jag inte riktigt komma ihåg vad det kan heta. Skruttsamma.

Trevligt sällskap på Bergvik en sväng, tack Evelina för lite nice shopping o smakråd till bröllopspresenten!
Som vanligt blev det inte ngt till mig men men.
Josefin o Ella-bus kom o hälsade på en snabbis, alltid så kul o se er. Även om det bara vart en supersnabbis. Det får snart bli käk hos La familia på Kärrängsv så vi får prata ikapp oss.
Dessutom gillar ju småtjejerna varandra så lite lekdejt vore inga fel.

Idag har jag faktiskt en vanlig röst, även om jag hostar frusterande mycket. Det killar i halsen så jag blir GALEN!! Men det går väl över så småningom.

Jag är GLAD. Det kommer bli en BRA vecka och en grand finale till helgen. Vi ska vara så fina min lilla familj och jag.
Imorgon kommer farmor o farfar hem :) Saknar er massor nu...Hoppas ni haft det bra i solen :)

Dags o plocka ihop skolarbetet som ligger över HELA köksbordet så inte sambo får spunk när han kommer hem ;)
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0