Uppenbarelse!

Eller vad heter det när man fått en slags vision om hur man vill ha det heminredningsmässigt så att säga? Först o främst...LOVE NYA PANDUROKATALOGEN! Jag har funnit min musa o inspiration:) Panduro är en hobbyaffär så detta innebär rätt o slätt att jag måste sätta min kreativa sida till o pyssla. Pyssel är min grej o den här sommaren ska gå i pysslets tecken. Jag har ett pågående projekt som jag håller på med så fort jag har tid över. Det är ett avlastningsbord till flis rum. Jag har skruvat ihop det själv (ikeamöbel)laserat det o håller på att måla lite figurer på det. Lägger ut en bild när det är klart. Men alla fall..mina visioner kommer kräva tyg, ramar o cansvasväv, schabloner o färg. Flis ska till dagis på tisdag o gissa vem som kommer stå utanför panduro med plånkan full o humöret på topp o en inköpslista i handen?? Me Me Me!!! hejja mig! Ser längtansfullt fram mot mitt black and white vardagsrum...

Kommentarer
Postat av: josefin

kul gums... vill oxå göra om om om om...

2008-06-19 @ 22:19:56
URL: http://josefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0