Trött, mätt o vitsippsrummet

Jag har sovit i vitsippsrummet inatt..Helt crazy tapet med en herrans massa vitsippor på. Man blir lite halvsnurrig av att ligga o titta på alla dessa småblommor med lite vin i kroppen.. Jag mår alla tiders idag. Brist på sömn då jag har sovit brevid en liten Flis som har varit ett mellanslag av väderkvarn/propeller. Hon har snurrat o slängt sig o jag har bara haft tur över att inte fått en hand, arm eller ett ben i hög fart riktad mot mig. Snälla mormor vet att jag alltid vill ha frukost när jag vaknar på morgonen. Spelar inte ngn roll var jag är eller vad kl är. FRUKOSTTIME. Det blev havregrynsgröt med risson och äppelmos. Smaskigt o alla tiders. Ska klä på oss nu o ge oss ut till lekparken om en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0