omänskligt

Flis började ropa på mamma mamma mamma mamma mamma kl 05.00 imorse. 5 eller!?!?! Det är inte sant, dagen får bara inte börja så här tidigt.. NEEEEEEJ. H säger..Låt henne ropa, hon somnar om snart. 35 min senare (flis inte ledsen utan frågar fortfarande med samma glada ton) så PALLAR jag inte mer. JAG går upp (trots att H ändå går upp vid 6 så kunde han inte maka sig upp). Jag säger till flis med min allra morgonskrovligaste röst " inte ok att vakna så här tidigt flis!" Flis säger."Mamma!!!" o sen börjar hon prata, prata o prata. Tänkte att det kanske fanns lite barnis på tv..Men NEJ så tidigt på dygnet går bara tv-shop :( Det blev Molly Mus. Molly Mus för typ 150:e gången sen vi köpte skivan... Pallade inte Nicke Nyfiken idag.. Det är föööör mycket nicke nyfiken här nu.

Kommentarer
Postat av: Paka

hehe såååå fruktansvärt tidigt är inte 5! kliver upp 05.25 varje dag bara för att pendla i 1.5 timme till jobbet. Men Nicke kan kanske bli lite för mycket kan jag tro...

2008-06-25 @ 07:40:18
URL: http://paka.blogg.se/teknik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0