Midsommarafton resumé

Åt åt åt, försökte få flis att sova, åt o drack lite vin mellan varven. Skrattade, var såå trött på slutet (runt 1.45) Mycket trevligt sällskap o trevlig pratstund. Ah..ska inte glömma bort att jag mitt i grillningen kommer på att vi inte har ngn välling med till flis. Jag har druckit bål så jag kunde inte köra hem o hämta. Det var bara o sätta sig på en cykel o trampa hem. TACK O LOV att vi inte var längre bort än så. Men för min del kan man säga att just den delen blev ett slags antiklimax i festandet. Inget fel på festen, men eftersom ngn ALDRIG erbjuder sig att hämta ngt, göra ngt eller liknande så blir jag bara så trött. Midsommarafton slutade för våran del kl 2 Vet inte när jag gick o la mig så sent..Hur trött som helst o efter en RASK promenad hem så stöp vi i säng. Fast väl i sängen hade jag svårt o ova. Min obekväma säng o kuddar är hemska så man vaknar nästa med nackspärr varje morgon... Midsommardagen började för min del kl 7. Knappt 5 timmars sömn inatt alltså. Jag är löjligt trött.. Går inte att beskriva så med andra ord kommer jag gå runt i dvala o bara vara idag. Nu ska Flis o jag klä på oss o ge oss ut i blåsten för att hämta bil, mat och allt annat vi inte orkade dra på hem inatt. Tack snälla värdparet för ett trevligt firande.

Kommentarer
Postat av: Erika

God morgon! :)

2008-06-21 @ 10:00:51
URL: http://ikans.blogg.se/
Postat av: ♥Hanna♥

God Morgon! ♥ ♥ ♥

Hoppas du får en trevlig midsommardag... ^^

2008-06-21 @ 10:01:35
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: mamma

god fortsättning på midsommaren. här bär vi runt grejer.

2008-06-21 @ 11:02:25
Postat av: josefin

tack själv underbara du/ni! o till veckan är det du o jag nån kväll! krams

2008-06-21 @ 16:19:32
URL: http://josefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0