Midsommarafton del 1

Nu är del 1 av midsommarfirande avklarat. Sillunch med Gums o hennes familj. Alltid trevligt. Vi åkte även ner till skoghalls parken och dansade lite kring en provosorisk midsommarstång under tak. Why? Det var ju uppehåll o solsken ute ju.. MEn men. Ta en ûberkäck dam i lila långklännig med en sångröst som får småhåren i nacken att resa sig (av skräck, inte välbehag) o voijla..Lek o sång på höööög nivå. Nu ska jag koka mig lite kaffe o börja göra iordning jordgubbspajen som jag ska ta med sen. Blir ingen råfylla ikväll. TAr med lite vitt vin så får vi se vad som intages, grejen är ju den att det är ju min tur att ta flis imorgonbitti o alla vet ju att som man bäddar får man ligga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0