Lättad

Jag gjorde något som jag har otroligt svårt för igår. Jag tog mod till mig för att ta ett rejält snack med H. Jag är konflikträdd för att jag vill inte skrika på folk eller bli skriken på...Men alla fall så förklarade jag hur ledsen och varför jag har varit ledsen till honom utan att låta elak eller grinig. Många tårar kom det men det är dels tårar av lättnad och befrielse men också riktiga känslor. Man säger att det är den man älskar mest som sårar dig mest... Det stämmer nog. Men nu är det utrett och jag är lättad.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad bra gjort! Skönt efteråt.

Nu kan du vara stolt. Lust att delta i min bloggtävling?

2008-06-23 @ 08:00:56
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0