Lååång natt

Jag kunde inte somna igår. Jag hade verkligen 100 saker o tänka på. Det är svårt att slappna av när man vet att det är många BORDEN i omlopp.Jag ska göra mitt bästa för att katalogisera efter kategorier under att göra listan. Men jisses. Det vart en låååång natt, vred o vände på mig tills jag insåg att jag måste ta tag i vissa saker innan jag kan slappna av. Ett slag av dåligt samvete slog över mig när jag insåg att jag inte varit till farmors grav på länge. Jag saknar henne så otroligt mycket. Min fina fina snälla farmor..Åh..Det är inte utan en klump i halsen och tårar i ögonen som man bara känner att en kär människa saknas så ofantligt mycket. Älskar dig Farmor.. Jag ska köpa en fin blomma o ta med till graven idag.. Jag önskar så att farmor hade hunnit med att träffa flis. Flis skulle älska min farmor..Hon har fått något efter henne alla fall. Flis heter ju Karin också och det är efter min farmor. Åh.. saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0