Effektiva timmar

Nu är det så här..Flis är på dagis i 5 timmar. 9-14. Jag har en hel del o göra i huset som var planerat till förra veckan, men en liten sjukling var ju hemma med mammi så det vart inget gjort då. Nu är det effektiva timmar som gäller. Flis ska till dagis imorgon med, så jag kan ju göra lite då också. När jag hämtat flis idag så ska vi till Forshaga o träffa Leo o Mari från föräldragruppen. Det var typ ett år sen vi sågs så nu när barnen fyllt 2 så är det absolut dags o fira. Nej, har inte tid o sitta här o fördriva tiden..

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hej!

Ursäkta om det blir lite reklam på din blogg nu men ville bara säga att jag har en utlottning av en bloggdesign nu. (Den kan ju vara värd att kolla på i alla fall)



Kom också ihåg att ju mer fler kommentarer du lägger till det inlägget ju större chans har du att vinna :) Läs mer på min blogg :)

2008-06-16 @ 09:55:48
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0