Avrundning

Ah.. det är helg. Snart dags för en pizza o vin. Vi har haft en bra dag flis o jag. Kalaset var jättetrevligt som vanligt. Barnen är så duktiga o förtjänar att firas. Flis sömn? Mja..ca 1 tim o 20 min sov hon. Det är väl ok men inte helt bra. Minst 1.5 måste hon få för att orka med sig själv till läggning. Jaja. Imorgon är det stadsloppet. Några eftersläntare ser vi väl när vi sitter på café agust o firar min kusse L som tog studenten igår eller ngt. Deltagande från min sida..Mja..lite sämre med det. Har ju varit sjuk o grejer o praktiken..skolan..hus o hem..ja listan kan göras lång av ursäkter. Dessutom vill jag inte behöva betala flera hundra kr för att SPRINGA. Varför betala för det? Ge er ut i milspåret på kilene istället.. Det är gratis o bjuder på vilda djur runt omkring. (typ orm ni vet...)

Kommentarer
Postat av: mamma

om jag betalar staravgiften då?

2008-06-13 @ 17:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0