Avrundning

Lillflis var helt supertrött nu ikväll. En helt slut liten dam som har härjat mest hela dagen. Imorgon är det midsommarfirande på dagis. Flis ska få ta med sig lite blommor som de kan pryga sen fina midsommarstången med. Hoppas på ok väder för barnens skull. Mat ikväll; marinerad grillad kyckling med ris (förlåt mamma), kall sås och sallad. Mumsfilibabba! Gick in i ett riktigt matkoma efter maten, unnade mig ett glas röd vin till maten o det smakade alla tiders :) Nu har jag makat mig ut till soffan och sitter med datorn i knät och funderar på dagens bravader. Jag hittade faktiskt en likadan skattkista som flis råkade förstöra för Oliwer så den köpte jag o gav till gumma. Rätt ska vara rätt och helt ärligt så hade jag inte kunnat se gumma i ögonen förrän jag hade gjort rätt för oss. Skönt att ha det avklarat. Vi var o handlat midsommarmat idag på Maxi. Vi var inte ensamna där om man säger så..lägg av vad mycket folk o vi som trodde att vi var smarta som handlade idag o inte imorgon..Nope. En skum sak..det var kö vid färskpotatisen! Jag har aldrig köat för potatis. Komiskt.. Dags o runda av för dagen. Jag ska dra en filt över mig o ligga i soffan o slötitta på EM. Hittar jag inget mer såå over and out, vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0