Annolunda för att vara vi

Ett kombinerat födelsedags/studentfirande på Café August. Annolunda menar jag att vi i min släkt o familj har tedens att bli MÅNGA när det vankas kalas, men inte idag. Bara sååå skönt o lugnt. Sen lite kaffe o tårta på hemma hos faster M o kusinerna. Å vilken lägenhet sen.. Sweet jesus alltså. Nu vet jag att jag är officiellt född utan klädsmak eller inredningsintresse... Blir lätt avis när folk fått till det så sjukt bra på liten yta o det kändes större i deras lgh än i mitt hus. Nope. Gillar inte mitt hus km2 mässigt just nu. Totalt oplanerat hus som bara känns litet för tillfället. AVIS! Ok, man har det bra som kan bo i hus när man studerar.. MEN, det ser ju inte ut som JAG vill ha det..Inte på långa vägar. That sucks. Å vem har pengar (inte jag) till att kunna fixa o köpa det man helst av allt vill ha? Nu skulle det vara en bra tid att vinna si så där 2½ miljon, en överraskningsdate med Ernst K, lite mera jobb o ett presentkort på städning av en firma som slumpmässigt valt MIG.(bara för att.. vet ni) Verkligheten knackar på dörren när man hör hur trevligt folk har det på sina utomlandssemestrar, golfturer, shoppingrundor, bra o välbetalda jobb. Verkligheten knackar på när magen knorrar i slutet av månaden och det som finns i kylen är vanlig mjölk, smör o ost. Typ sånt man inte kan äta som laktosintolerant...För mina produkter tar slut fortare tyvärr..å dyrare att köpa så det blir inte alltid allt på inköpslistan. Verkligheten knackar på när man betalat räkningarna och man inser att det kommer bli en lååååååååång tid innan nästa löning. Mmm, nu har jag vältrat mig i självömkan en stund tillbaks till verkligheten o börja med maten. DEN GÖR SIG JU INTE SJÄLV H!!

Kommentarer
Postat av: elin

Kolla gära in min blogg !:)

2008-06-14 @ 17:49:50
URL: http://elinwiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0