Åh..NEEEEEJ

Flisiris är bara 2 år gammal, men hon är klurig och smartare än vad jag någonsin kunnat ge henne cred för. Hon öppanade alltså en LÅST låda (barnsäkerlås) och tar fram en tippexburk. Jag är på toa högst 2 min (men det räcker tydligen) och jag frågar henne.. "flis, vad gör du?" "målar med pensel",säger hon "behöver mamma bli orolig?" frågar jag. "neeeeej", säger hon. Okej, blir hon tyst en längre stund = bus på g Målar med pensel?= DAGS ATT RUSA DIT DÄR HON ÄR Åh...NEEEEEEEEEEEEJ...Flisiris..Vad gör du???? "målar läpparna mamma!?" säger en lycklig flis. Åh..neeeeeej. Hur HUR får man bort tippex från ansiktet???? Jag ringer i lite halvpanik till mamma. Mamma.. HJÄLP flis har målar på sig själv i ansiktet med TIPPEX. HUR I HELA FRIDEN FÅR JAG BORT DET?? (helst för 5 min sen) Barnolja fick det bli o det funkade bra i ansiktet. Mamma frågade om inte jag har gjort ngt hyss när jag var liten? NÄPP, inte jag inte ;) Flis händer sitter det fortfarande kvar på by the way. (Inget på möbler alla fall, ngt att bli lite glad över.) Margaretha (förskollärare) tyckte att Flisen var riktigt kreativ..Jo..så kan man också se på det. Jag var inte lika positiv om man säger så. Nu är det städning del 2 som gäller,den spännande dagen från igår fortsätter

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Ha en bra dag!

2008-06-17 @ 09:42:37
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hahahahaha.....1-0 till Flisan :-D

2008-06-17 @ 12:12:48
URL: http://peaceofcakeblogg.blogspot.com
Postat av: mamma

jo, du gjorde hyss, typ "fastnade" med saxen i nattlinnet bl.a

2008-06-17 @ 13:43:15
Postat av: mamma

har skrivit ut kortet plus ett till, det som bar på begäran

2008-06-18 @ 18:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0