Tjo hopp

Tjo hej..Tack för mig..nu drar jag till jobbet :) Ha en bra badardag!!!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Heeej! bra att du skrev din blogg..för jag kunde inte hitta till den! haha okej..jo men då är hon godkänd att gå naken..nästan.. kanske är jag som är fjantig som tycker barn ska ha bikini på sig..eller helst kläder så dem inte bränner sig :) med mig är det bara bra.. varit här nere i Vallda och hälsar på mamma och pappa..min syster i Göteborg..å varit en sväng i Karlstad för å hälsa på killen. Jobbat 3 veckor..varit ledig massor..å ska jobba 1,5 veckor till..skönt med sommarlov! :) Hur är det själv? jobbat hela tiden eller varit ledig något också? Kram kram!! //Natalie

2008-07-28 @ 20:36:48
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0