överraskning

Nu har jag o min familj avverkat ett par timmar på stan. Jag fick välja en present eftersom det är Sara-dagen. Jag hittade inget jag ville ha. Eller det där stämde inte riktigt..Jag hittade inget som jag kände att H skulle behöva betala för. En assnygg väska på Bianco för 400 kr, sen lite kläder..tyvärr för små (totalt minus för rean alltså, skulle behöva en hel del (som en klänning/kjol till det kommande bröllopet jag ska på i aug) I alla fall..Jag hittade inget så i bilen på väg hem får jag ett paket från teknikmagasinet. Oj..lite otippat men ok. Jag älskar min sambo för att han verkar försöka alla fall. Men ibland blir det inte riktigt rätt...Jag fick en blue-tooth hands-free till min mobil.Detta så att man blir en bättre/säkrare bilist i trafiken. Ok. Bra grej, men tveksamt om jag kommer använda den. Jag är inte ngn teknik "fan" så..det kan bli lite jobbigt. Men tack för omtanken.

Kommentarer
Postat av: mamma

han tänker på dig

2008-07-19 @ 15:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0