Hemma

Hemma ett par timmar sen är det bara o dra iväg igen. Huga vad vi har sprungit på avd idag. Runt runt o upp o ner. Benen är som sillamjölke o gelébjörnar :) Ska faktiskt släpa mig in i duschen o lägga mig för natten. Totala nackdelen med att jobba kvällen idag o dagen imorgon är att jag inte får mysa med min lilla flis på ASMÅNGA timmar.. Jag la mig med henne förrut när hon skulle sova middag...nu sover hon sen ett par timmar tillbaks. Hon sover troligtsvis när jag åker imorgonbitti.. Hon är förmodligen nyvaken när jag slutar imorgon..Suck..alldeles för mycket tid från min smulis..Får ta igen det i helgen.

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

lär dig knepen för att bli som mig. Jag har gjort en guide till osäkra människor

2008-07-17 @ 21:59:21
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0