Eftertanke

Nu har jag haft en veckas semester o vad har vi gjort? Vi har inte gjort värst mycket, men jag o flis har försökt aktivera oss på bästa sätt alla fall. Jag har haft 2 olika partykvällar. Herregud, 2 st..det kommer jag inte smälta i första taget. Men tokkul har jag haft båda gångerna o ändå klarat mig med min stolthet i behåll :) Ikväll var det första vi gjorde som en familj. Anledning jo H går på sem idag o då passar det ju bra o fira lite extra. Vi åkte till Timmys o käkade glass, träffade min gamla brukare M och Ciss assistent. Jo just det.. vi såg VÄRSTA fyllebråket på bryggan som urartade så att ett fyllo blev islängd i vattnet.. Ursäkta min skadeglädje..men han blev så paff o blöt (såklart) att han inte kom upp ur älven. Han stod o skällde i vattnet med vatten upp till midjan o var skiiiitsur. Nu är vi i hemmets lugna vrå igen.. inget fyllebråk vad jag kan se. Bara en massa fåglar som kvittrar och lite barnstoj. Ah..det är då man känner sig riktigt som hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0