Eftermiddagsmys

Vi invigde eftermiddagen med en tupplur. Flis somnade rättså snart o jag kände att jag var tvungen att gå upp annars hade jag oxå sovit 1½ timme. När smulis vaknade så frågade jag om hon ville åka o bada. ALLA GGR, såklart. Bada är ju bäst. Nu när jag pallar att strutta runt på stranden o inte försöka tänka för mycket så går det ju bra. Vi packade en liten väska o sen cyklade vi iväg till mörudden. Det märks att solens strålar o värme har gjort vattnet behagligt o badvänligt. Det är såå skönt o ligga i o plaska. Flis har ju en badring o hon är absolut inte rädd för vatten. Tror att babysimmet var en helt superbra grej faktiskt. Bra investering. H mötte upp oss efter att en del av alla hans måsten hade uppfyllts o arbetats igenom. Sen åkte vi hem o jag lagade pastagratäng. Mums o alla tiders :) Kvällen infinner sig sakta men säkert å nu är det vällingdags för smulisen.. Bilderna?? Mja lite senare maybee..Har inte kollat mer efter sladden- Var är den egentligen??

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att vila ut^^

2008-07-29 @ 19:33:35
URL: http://jagvaljerlivet.blogg.se/
Postat av: Heidi

Kom o hälsa på i mitt crib.

Hoppas du har en grymt härlig kväll!! =)

2008-07-29 @ 19:43:20
URL: http://mizzpink.blogg.se/
Postat av: mamma

måste ju bli en " swimpy" till nästa sommar

2008-07-29 @ 20:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0