snipp snapp slut

Jaha, då var kurs nr 2 slut...
Jag kunde! Hade lite ångest inför naturkunskap/vetenskapen men det har varit helt ok. Jag har inte fått betyg än, men har ju klarat alla moment och övningar.
Coolt, redovisningen idag gick skitbra. Evelina o jag rules!
Den tredje surmuppen tänker inte jag ödsla mer energi på från o med nu.

Ella-bus fyller 1 år idag. Grattis lilla smulis på födelsedagen. Ses på söndag.
Tantis o Flis sjunger för dig då ska du se.

Grattis Anna min vän. Du blir lite äldre än Ella, men man skvallrar inte o skriver inte om en kvinnas ålder.

Idag kände jag för att fira efter redovisningen. Tänkte ta en muffins till kaffet, men det blev en cholkadboll istället. Kändes bättre för både plånbok och samvetet. Det är sludigt alltså, så fort jag avviker från min självdiciplin så är det som att öppna pandoras ask. Jag skulle verkligen kunna få en frossattack. Huga.
Vägningsdags idag. Nu har jag gått ner 2 kg på 2 veckor. Det är bra. Har 4 kg kvar till mitt slutmål från i höstas. När jag tappat dom 4 kg, så måste jag kolla lite hur mycket det är ok att gå ner förrutom det. Vill inte se konstig ut. Har hittat lite klänningar från la redoute som skulle vara fina på systers bröllop. Ska lura lite på det o be om samkråd, alternativ jag beställer hem dom o provar hemma o skickar tillbaks om det inte ser bra ut.
Så får det bli.

Goa Karlsson kommer hit en sväng imorgon. Jag saknar henne tokmycket o hon är klart bland det roligaste o härligaste jag känner.
Vi go way back alltså. Sjukt mycket skoj alltså.

Nu ska jag fortsätta fira mitt o vårt allas kursavslit o avslut. Jag ölar ikväll för oss alla som gjort ett skitbra jobb o ska vara grymt nöjda att vi tog oss igenom det helskinnande. Tralla la la faaaaan vad vi är bra!
Morgondagen är långt borta o hoppas att flis sover lite längre än 7,00 imorgon bitti.
Älskar min Flis, hon charmar allt o alla utan bekymmer. Min lilla söta ängel, vart kommer allt det här ifrån? (Förmodligen mig.. men säg inget till Henrik hihihi)
sup o svälj ha en trevlig helg! S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0