Sara dieten funkar

Är så toklycklig o det har varit en skitbra dag. Fick på mig mina snyggaste lee jeans idag för första gången på typ 3 år.. Jag kände mig tom snygg.
Saradieten funkar som faaaaan!!!
Nu ska jag lägga in lite motion bara. Hm kan bli problem där. Vad ska jag göra som är så roligt att jag vill gå tillbaks trots träningsvärk? Jag vill bugga, men har inte ngn partner..Vem vill dansa med mig? Jag är ju fkatiskt bra.

Ska sova o sussa som en liten gris inatt o vara pigg o snygg imorgon.
Älskar min dotter o sambo som kom hem med ett presentkort på klippning igår. tack *puss*
Rock on babies...nu är kursen natur o hållbar utveckling strax slut!

Grattis i förskott lilla söta Ella-bus 1år imorgon 18/1 vi älskar dig smulunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0