ljummet

Jag lever halleljuah! Fy fasen alltså, magsjuka kan göra den bästa helt ur funktion.H o jag har varit däckade i 2 dagar. Är bättre idag men känner mig ljummen liksom. Hjärnan går på halvt batteri så att säga. Måste bli bättre, missar ju för mycket i omvärlden annars..

Klänningen hittades på MQ (samma klänning f.ö som Anges bar i Mq´s julreklam!!) Jag älskar den så löjligt mycket. Tänk att en klänning kan ge total lyckokänsla?! Ah..Tack gumma o Oliwer för smakrådet!
Nu är det snygga skor som gäller.. GUMS! Nu får du hålla ögonen öppna efter ngt snyggt.Helst inga 10 cm klackar ( kan verkligen inte gå i sånt..) men lite klack skadar inte.

Dags för pizza nu säger sambo. Jag vet inte ja, har ju lite annan mat i kylen. Pizza o Saradiet fungerar inte så bra ihop.
Men...efter gårdagens mindre trevliga upplevelser kan jag nog äta en slice eller 2 med gott samvete.
Vägning imorgon. Är optimistisk, känns fint. Uppdaterar imorgon!

Välkommen till en ny läsare... J! Hoppas jag får bjuda på lite skratt o trevlig läsning!

Hepp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lider med er gumma. Den där klänningen va såååå fin å DU VA KANONSNYGG gumma! Du vet vart jag finns. Kram

2008-01-31 @ 22:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0