intressant nystart

Första sammandrabbningen i den nya studiegruppen. Ok, det gick faktsikt mer smärtfritt än vad jag trodde o verkar bli en kul sammanställning av redovisningar framöver.
Det är därför jag mår så bra i den här utbildningen tror jag. Jag får chansen att arbeta och fungera ihop med folk jag aldrig hade typ gett en chans innan. Pga olikheter och kanske tidigare yrkeskategori.
Kul alla fall, även fast kursledaren ger mig en utmaning som heter duga. Han är stenhård. Jäklars anåda.

Flis o jag åkte pulka igår, ingen träningsvärk idag :)
Saradieten, oh maaaan skulle kunna dööö (lite alla fall, typ koma en minut eller 2) för chokladtårtan i selma idag... Sweetjesus att jag klarade mig helskinnad därifrån. Den såg ut som wayne´s devils cake. Och hur illa är det att jag tom med kan en tårtsort som dom har på ett café jag inte besöker längre? Då mina vänner är man sugen.
Men jag håller mig faktiskt från skräpet. Syndar inte alls även om det värker i hela kroppen och folk mumsar runt omkring.
Elaka människor som är smala, ser bra ut och njuter av det som de stoppar i sig. *avundsjuk*
Vägadags på fredag. Tror inte på minus 1 kg efter den portionen med mat plus 2 mackor jag stoppade i mig idag. Var så djuriskt hungrig när jag kom hem så jag var bara tvungen att proppa i mig mat. Åt ju trots allt bara en macka (lite stor visserligen) och en kaffe till lunch. Ja, jag är beroende av kaffe. Det är klart ett substitut för choklad, kakor, kondisbitar, tårtor och annat skräp som jag tidigare stoppat i mig.
Har börjat kolla lite klänningar til syrrans bröllop. 29 mars smäller det o jag tror inte att en tunn viskosklänning med smala/minimala axelband kommer göra varken klänningen eller mig rättvisa.
Måste kolla lite mer.

Evelina.. inte i skolan idag. Vart är du gumman? Ring eller messa mig.
Gumma, tack för senast. Den vilda kvällen kommer jag nog aldrig glömma o det tog ett par dagar med nu verkar jag vara mig själv igen. Hihihi
Josse, bra dag på jobbet hoppas jag. Heldag o allt. Du är duktig som sliter på och står i.

Mer? ska kasta mig in i böckernas underbara värld. Inget tungläst, men herregud så mycket. Måste bli bättre på att solla o skummläsa. Det funkar inte o bränna av 200 sidor under några timmar o faktist förstå något av det. Eller=?
Köpte dyra böcker igår.. Det är så att jag har svårt att tro att mitt arma visakort har svårt att återhämta sig från chocken.
Hoppladu.
Flis ligger o sover gott. Tror inte hon sovit så mycket idag på dagis. Hon var så trött o sliten när hon o pappa kom hem. Sen lite mammi o pappa bus så stupar hon i säng min lilla gullunge.
Thank god för dagis alltså. Ni underbara människor som underhåller och stimulerar våra barn. Tack.

Nu ropar böckerna (läs mig...läs mig..läs mig...) Bäst o ge sig
hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0