duvig

Är så förbaskat genomförkyld o hes så man kan säga att jag det låter som att jag säger duvig istället för snuvig...
Snart dags för flervalstentan. Är inte ett dugg upplagd så vi får se hur det går.
Ny vecka för Sara-dieten. Jag är ju sjuk så egentligen borde jag få äta när o vad jag vill.. Eller? Nej, så funkar det ju inte. Har jag gett mig fasen på detta så är detta bara o köra huvudet i sanden o ignorera alla lockelser.
Har inte mycket till matlust heller för den delen.

Det vart en tidig morgon i huset. Flis vaknade 06 o ville ha välling. H fick gå upp o fixa det. Jag låg kvar till 6,15. Senast 07 skulle vi vara på Lecab o lämna in min lilla bil. Golfen är relativt ny, men går itne som den ska. Bra att dom kollar upp den innan garantin går ut.
Så imorse då, 2 bilar in till stan, en fullastad med Flis saker o en någotsånär halvstädad bil.
Dumpa av en bil o in med pappa i bilen o släppa av honom på hans jobb. Sen ut till dagis o ta ut alla grejer o Flis ut ur bilen o packa sig inåt mot avdelningen.
Det låter kanske inte så fruktansvärt jobbigt, men tänk på att jag inte kan andas genom näsan utan flåsar mest genom munnen för det är så tätt i snoken.
Vilket projekt. Kom hem o åt lite frukost o sen tog jag en dusch.
Halvligg/Sitter framför datorn en stund innan det är dags att vara effektiv o göra prov.
Är fortfarande inte orolig. Har ingen energi över till det idag. Att vara orolig alltså. Det jag är mest laddad för är att en viss person kommer att gnälla på mig för att jag är sjuk o borde vara hemma o inte smitta ngn som är på väg till op. Håll dig då undan mig då du friska människa. Vill ändå inte kramas med dig...

Inte att glömma. Min lilla söta FELICIA har namnsdag idag. Hon har fått ett kissemissekort o en Molly Mus bok. Hon blev superlycklig att få öppna paket 06,30 idag!
tjohopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0