dags för nya tag

Inte många timmar kvar till jag ska lägga mig nu. Åh, jag är trött som fasen själv. Längesen jag jobbade nu o det känns i kroppen. Är inte van lyften eller förflyttningarna längre. samtidigt är det det där pyskiska också, då det finns situationer som verkligen bara mattar ut en.
Men alltid lika trevligt o kika in på 22:an.

Vi hade middagsgäster här ikävll. Supertrevligt på alla sätt o vis. Ni förgyller vår tillvaro...*kram*

Imorgon är det rredovisningsdags. 45 min har vi till förfogande o det känns rättså förlänge. Vi får inte ha föreläsning som redovisningsform så drama o teater here we come!
Det blir kul, är ju inte på allra blodigaste allvar precis, bara vi kan lyfta fram det vi vill poängtera. Oj, vad lätt det lät. Är dock inte så lätt som det låter kan jag säga. 45 min är ju ändå 45 min o då ska vi diskutera också. Inte bara vi, utan med de som lyssnar o läraren. Hade jag itne vart så trött så hade jag lagt ner energi på att bli nervös. Nu orkar jag inte bry mig om att bli nervös, utan en god nattsömn prioteras o va fasen... det är ju en ny dag imorgon. Blir säkert lite bättre då.

Saradieten. Pinsam frossa denna helg. Oojojojoj..Måste lägga till ngn slags motion nästa vecka. Men det orkar jag inte planera nu, för då kommer jag bara försöka hitta ursäkter för att inte göra det istället när det väl kommer på tal. Ska ju simma med Flis på tisdag. Fast det är inte motion, bara bus i vatten. Måste fundera ut ngt o dessutom vara stenhård med ätandet. No moore frossa på helgen heller. Usch.
Det kostar att ligga på topp.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack för middagen gumman!!! Bättre sällskap kan man inte få en söndag kväll =) Å våra små sötisar som busar runt.. man blir alldeles varm... lycka till imorn. kramis

2008-01-27 @ 20:33:46
URL: http://josefinewedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0