en dag, idag!

Dagarna bara springer undan. Förstår inte alls... Men men så är livet.
Tenta på måndag som jag känner fullständig frustration över. Tror inte att jag fattat riktigt vad den går ut på. En massa litteratur.. visst men resten då? Duger anteckningarna jag gjort? Hm. Ska jag orka bli nervös? Tror inte det.
Var till min pratikplats idag o hälsade på o fick schema för 2 v som jag ska vara där. Gisela (min handledare) är så trevlig o det ska bli helt fantastiskt att komma o praktisera. Längtar.

Pappa o C har varit här ikväll. Flis var generös med pussar o kramar o bara hittade på en massa bus.

Träffade Isa idag. Sjukt sjukt härlig o läcker lägenhet. Ni kommer att stormtrivas där. Det är jag övertygad om.
WOW, jag vart alldeles helt stum. Grym lägenhet.

Har skaffat mig mattor till hallen nu. Det blev bra tycker jag. Måste skaffa halkskydd under bara.
Magen är skit ikväll- orkar inte skriva mer.. ska lägga mig på soffan o försöka läsa lite nu när Flis lägger sig snart.

STOR CRED o klapp på axeln till mig idag. INTE EN ENDASTE SEMLA IDAG. Hur stor självdiciplin har inte jag. Jag är stolt över mig själv ska ni veta. 2 kg till o jag har tappat 11 kg sen 21 aug förra året. En sockerberoende chokladälskare som jag.. jo jag tackar. Kan jag fixa det här så kan fasen alla det..
hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0