Vilken underbar start på dagen

Flis sov läääänge idag. KL 08.02 ropar hon på mamma!! Sååå skönt. H o jag låg o kolla på Heartbreak Hotell igår o ja..jag somnade ifrån den, men den är ju bara sjukt bra. Love Helena Bergström o Maria Lundqvist. Fan va goa. Nu har vi ätit frulle o myst i soffan framför granen o Nicke nyfiken. Jag ska packa mig in i duschen o sen ska vi åka till stan o shoppa de sista julklapparna. Plus att Idag är en mammi o Flis dag så det innebär lekparksmys i museiparken o förmodligen fika/lunch på museet.Mys. Nej, om man skulle ta o börja med duschen då...Förmodligen ja. Idag fyller btw 3 personer (förmodligen fler..) år. Jacob som är flis kompis från Gryningen. Grattis på 3-årsdagen. Sanna (klasskompis) fyller 22? Grattis kompis! o Mamma..Amanch fyller 30 år idag.. Såg det på facebook..har icke memorerat det. Over and out. Kanske bjuder på lite bilder sen..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad mys det låter:) Blir nästan lita avis... Njut av lovet ordentligt nu, det är du verkligen värd. Hoppas julen blir bra. Krama Flis från mig.

Många kramar Lovisa.

2008-12-22 @ 10:24:40
Postat av: mamma

hoppas du har gratta amanche

2008-12-22 @ 15:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0