Vilken fantastisk kväll..

Jag hade med the girlz igår. Helt supernice o trevligt. Pepparkakor med ädelost, fikonbollar doppade i choklad, radiokaka, mandlar, russin, snacks o glögg. Jag hade dessutom gjort en enkel variant på cheesecake. Hallon, kesella vanilj o krossade digestivekex som man varvar i ett glas. Toppa med en liten kvist citronmeliss o voilá! mmmm smaskigt. Vi drack (vi som inte körde el är gravida) vin o nöjt av dansbandskampen. Mina favoriter Larz-Kristerz vann!! Hejja! Handen på hjärtat,kommer de hitåt så MÅSTE jag bara gå dit. Riktig töntvarning..men hur sköna är de inte då? ME like. Flis o H kom hem runt 21 tiden. O min lilla stjärna underhöll tjejgänget. Inte H alltså..Flis såklart <3 När hon höll på att somna stående så var det ju i allra högsta grad dags för sängen. Lite protester, men det gick ändå bra. När hon vaknade 7.30 idag så gick jag upp o hämtade henne o det första hon säger är.."mamma, var är mina kompisar?" Va? Vaddå.." Ja,mamma...var är tjejerna?!" Jo, det skulle ju vara askul om 5 brudar sov kvar o hade kalas i dagarna 2! Idag är det söndag. Vi ska strax klä granen, o STÄDA KONTORET..jag förstår inte att det har blivit ett bombnedslag därinne..Seriöst alltså..Värsta sortens nedslag. Nu har avnjutit en rejäl frulle o morgonmyst med smulisen. H har precis gått upp men det är ok, för han fick sovmorgon idag. Nej, nu ska det kläs julgran. Bild kommer senare. O för att inte folk ska bli chockade. Det är en plastgran i år. Vill inte ha en barrhistoria som de senaste 2 åren pga att ngn har en förkärlek att ge sig in i granen bildligt talat. Å nej..jag pratar inte om H nu heller utan smulungen..Ja, vad vore julen utan kras?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0