Vår långa dag

Vilken lång dag det har varit idag. Jag med min förbaskade förkylning o hosta o min älskling som spytt. Nu har det varit lugnt många timmar, men jag tycker nog att vi inte ropar "hej" riktigt än. Hon får ju oavsett fallet vara hemma imorgon med. Vi har haft världens slappar dag. Jag har tvättat 2 maskiner o sen kommit en bit på väg med essän. Sen har det inte blivit så mycket mer. Jag är bara såå trött o vill inget hellre än att bara gå o lägga mig för kvällen. Så blir dock inte fallet just nu alla fall..Det är bolibompadags o jag måste bädda flisens säng. Det var ju så att ngn kräktes ner den igår. Stackars liten. Varken flis el jag var sugna på middag idag så H får göra ngt själv om han vill ha varm mat. Nej nu är det vällingdags..ska testa alla fall o se om det går bättre nu. Det är ju ngt som hon vill ha. Må gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0