Topp som dippa o reste sig igen

14.30 igår fick jag djuriskt ont i magen/ryggen. Det var det värsta hugget på länge o jag funderade seriöst på att ringa ambulans. Eller mja..ringa till Granntant så hon kunde kanske hjälpa mig med flis så jag fick ta mig iväg. På ontskalan var smärtan utom rankning. TOKONT! Men alla fall.. jag tog 2 panodil (allverkande medicin måste jag säga) o la mig i soffan. Bästa Ballerina skulle komma runt 17.30 snåret o det var bara o försöka samla ihop sig o fixa det liksom. 16.30 hade en värsta smärttoppen lagt sig o jag var lite mer som folk. Vet ni vad som mer funkar som en allverkande medicin`? Jo, vatten! Ballerina o jag åkte o handla lite mat o sen hem o laga den. Saras Fläskfilégryta med nudlar..mmmm. Alla åt o gotta sig. Gumman o jag drog i oss en halv bag in box..hehehe en massa skvaller och fnissande. Blev en hel del plans också..hehehe..de ska vi till o förverkliga. Absolut. Tack underbara ballerina för att du kom och tack för att du är du..Det är som jag säger..Det är för lite Ballerina i mitt o Flis liv..Det lär du ha märkt va? Smulan sa ju tom att "jag älskar dig, Ballerina..." Snuttan då... En tur på stan blev det med..tänk att vi orka bråka oss fram mellan alla julstressande människor idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0