kors i taket

Tänka sig.. jag fixade dagens mission. Stryka julgardinerna till köket o stora vita julduken. Stora vita julduken är bara ett stort åbäke men den täcker det allra fulaste bordet o gör så att det inte set allt för hemskt ut. Ska köpa en röd löpare i filttyg som är utskuren i mitten. Kommer passa bra till mina vita tomtegardiner. Duken är inte på än. Den kommer inte läggas på än på ett bra tag för att 1. den är vit. 2. den är vit o 3.jag el resten av fam kan kladda lite fram tills jul. O hur kul är det att ha den fulaste fläcken framme på julafton som man bara stör sig järnet på? Nope. No way

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ha en trevlig kväll =)

2008-12-01 @ 18:56:11
URL: http://eddenplays.blogg.se/
Postat av: mamma

du ringde, jag missade. kram

2008-12-01 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0