Drömde igen

Vet inte om det är för att jag är sjuk som jag drömmer så mycket underligt? Drömde inatt att jag var till smulis förskola och skulle kika till lilla kanin som de har i en bur på gården. (De har ingen kanin på gården, men den fanns i min dröm) Men när jag kom dit så sprang kaninen lös o hade smitit ut ur sin bur. Jag fångade in den o bar den till sin bur. Buren var inte städad på väldigt länge så det tog jag tag i. Gjorde mys åt kanin och klippte klorna o kammade den o gav den en massa halm, hö och god mat. Pricken över i var en riktigt stor morot. När jag skulle gå så kommer det 3 män o en stor fet hund. Hunden såg minst lika skräckinjagade ut som männen. De går mot buren..jag rusar dit o frågar vad de ska göra? De skulle kampträna med kaninen o hunden.. Dvs släppa ut kaninen o låta hunden jaga den tills den kommer ifatt o tar död på den..VAAAA! Hell no. Jag vart rosenrasande och alldels förvivlad. Gick in på förskolan o berättade vad som höll på att hända o de sa bara att det här fungerade som en extrainkomst åt förskolan. HELL NOOOO. Det slutade med att jag körde iväg männen med hunden o tog med kaninen hem o skaffade djurförbud för förskolan hädan efter. Usch va konstigt man kan drömma..Det gör mig så ont att se djur som far illa. Även i drömmen. Vet att det aldrig skulle förekomma sånt på förskolan..men ändå. Fy vilken mardröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0