Avrundning

Jisses vilken bra kväll det blev. Jag är inte förvånad för vi har tillbringat kvällen med Flis gudmor o gudfar med familj. Gudfar Mattias har fyllt år o det ska givetsvis firas. Nya planer har smidits och nästa event kommer bli jättekul. En klok namne...*S* har gett mig lite funderingar o jag ska verkligen tänka på att ta upp det när jag går till doktorn. Tack Sara. Imorgon kommer följande ske. STORSTÄD..alltså ordentligt..bort med damm, lådor och skräp. Kl 18 kommer de goerste tjejerna.. Elin, Sandra, Malin, Sofia o Carro. Välkomna till moi o en mysig kväll. Ja just det ja..jag ska hinna baka en kaka också..hm. El..så åker jag o köper en? Mmm så kan det faktiskt bli. Vi får se vad tiden räcker till imorgon. Prio är städ..Fan. Jag trodde jag skulle hinna mer idag. Men det blir inte alltid som man planerar..Det har jag lärt mig de senaste 10 åren. Hu va trött jag blev nu..Nu lockar sängen mer än någonsin..Så over and out..ses imöra. *puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0