Annandagen

Inte mycket idag inte. Träffat o haft guldtid med gosegumsen Josse o Ella. Tog en bamsepromenad hem. Åkte till faster med familj o firade lite jul med dom. HAr världens skönaste fastrar alla tider..vilka underbara människor. LOVE! Flis älskar mina kusiner..gissa om. Hon lägger beslag på dom o vill ha total uppmärksamhet, å det är klart att hon får det. Smulisen. O en massa julklappar igen. Astrid Lindgrens Jul på dvd, en bok om siffror, bakformar och köksredskap o en julstrumpa med godis. Å av bästa gumsarna fick hon en plånbok o jag en söt träskylt som det står Carpe diem på..den ska hängas upp, helt klart. Nu är det körslaget som gäller sen en tidigkväll i säng..som alltid lika sjukt trött. Nyårslöfte..boka tid hos en läkare o verkligen kräva en totalcheck av min kropp..å gå till tandläkaren (har inte varit där på ett tag nu), fortsätta med the diet..det funkar asbra för mig o jag har tappat en hel del i vikt. Tycker tom att jag ser lite snygg ut numera. Imorgon åker flis o jag till stan. Vi ska till museiparken o busa i lekparken, sen en sväng på stan (tror ja) Henrik har börjat riva i tvättstugan nu..japp, renoveringsdags igen. Tur att han är snabb o duktig, för vi har 1 en provosorisk varmvattenberedare på 30 liter, ingen tvättmaskin o ingen tvättstuga what so ever.. SKYNDA ÄLSKLING...

Kommentarer
Postat av: josse

underbart o träffa er igen... vi måste absolut boka in en övernattning! kramis

2008-12-26 @ 21:58:46
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: mamma

god fortsättning på julen. kram

2008-12-27 @ 07:22:46
Postat av: mamma

hörde essän är klar. grattis

2008-12-27 @ 14:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0