übermammi

Det är jag det! Det var en liten kräftskiva här igår. Mycket trevlig sällskap, gooood mat o härlig stämning. Det var även en hel del drickbart på bordet. Tex nubbe o vin. Det var det jag drack. 2 glas vitt vin..Du vet vilket mamma :) o en pytteliten flaska OP Andersson snaps. Det var helt ok o räckte gott o väl. Lena gick hem lite tidigare för hon hade så ont i foten o haltade sakterliga hemåt vid 21.45 så jag satte mig en stund vid datorn o sen jag o la mig. Det var så skönt o alldles lagom. Jag vaknade by myself innan 7!! o kände mig utvilad o pigg :) Värsta übermammi liksom hihihihi. Flis var också vaken så vi traskade upp o tog oss en titt på vädret..Regn :( Nä..inte nu igen! Så eftersom pappa i fam kommer sova mååååånga timmar till så funderar jag på om inte jag o flis ska ringa till morfar o C o be dem följa med till Ikea en sväng..bara lite strosande för att komma hemifrån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0