lugnt igen

Som jag skrev förrut. Man bryter ihop och plockar upp bitarna igen en efter en och o försöker laga ihop sig till en hållbar figur. Jag vet att hon måste ta sig igenom detta..denna vidriga fas.. Och jag måste se till att vi tar oss vidare från det till nästa fas osv. Jag har lugnat ner mig nu, men jag blev riktigt ledsen förrut mycket dels för att jag inte kunde hantera en jobbig situation utan att gråta o mycket för att jag kände total maktlöshet över att ha tappat orden.. Jag håller på att plocka upp ett par bitar nu. Det är svårt att ta nya tag, men vad är alternativen?

Kommentarer
Postat av: Therese

DAGS ATT REAGERA!



Det här är otroligt viktigt, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag använder Din blogg som ett "klotter plank" men det enda jag ber om, är att du läser igenom inlägget på min blogg, för alla hemlösa som finns där ute i kylan just nu! Jag behöver all hjälp jag kan få!



Mvh

Therese

2008-08-19 @ 22:12:23
URL: http://royalblue.blogg.se/
Postat av: Therese

DAGS ATT REAGERA!



Det här är otroligt viktigt, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag använder Din blogg som ett "klotter plank" men det enda jag ber om, är att du läser igenom inlägget på min blogg, för alla hemlösa som finns där ute i kylan just nu! Jag behöver all hjälp jag kan få!



Mvh

Therese

2008-08-19 @ 22:12:23
URL: http://royalblue.blogg.se/
Postat av: mamma

det blir bättre, lovar

2008-08-20 @ 07:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0