Lönlöst

Jag förstår inte, jag vet inte vad jag ska göra och det enda som är säkert är att jag orkar inte. Orkar inte säga nej, nej, nej NEEEEEEEJ!!! Det är helt lönlöst för jag vet inte hur det fungerar. Jag ska gräva ner mig i ett djupt hål och inte komma upp förrän det är bra o normalt igen. Ja, normalt som vanligt!!! Du vet att jag blir ledsen o gråter för att du inte förstår. Men varför gör du allt som du inte får fast 3 ggr värre? Du ser att jag är ledsen o frusterad, snälla lyssna på mig, det är allt jag begär. Allt känns så lönlöst just nu...luften har gått ur mig rejält denna gången. Orkar inte, nu känns det som jag kommer skita i allt. Men så kommer det inte att bli. Så gör man inte. Man bryter ihop, plockar upp bitarna och klistar ihop med naggade hörn. Nästa gång faller jag tyngre, har mer bitar att plocka upp och lagningen blir mer som mosaik... Vet inte vad jag hade förväntat mig egentligen, men att jag skulle falla sönder o vara så ledsen..det trodde jag aldrig. Förlåt gumma att jag skrev så i panik förrut. Jag slutade att andas en stund o orkade inte tänka klart..Så ledsen gumma. Du vet vad jag menar. Tack underbara du..Hade säkerligen gått under utan dig.

Kommentarer
Postat av: B

Nu är det tävling på gång kolla in http://bellyy.blogg.se/?tmp=19170712 !!

2008-08-19 @ 17:14:58
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Gumma

Du vet att jag Alltid finns där för dig...är bara så glad att jag kan försöka att ge dig ngt uppmuntrande ord tebax. Jag har det likadant hemma men då vet jag att jag kan vända mig till dig. Det e därför jag finns vettu gumma =) stöttepelare å slagpåse om det så skulle va! Puss

2008-08-19 @ 17:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0