god morgonens planer

Hade så svårt att somna igår så jag är bara astrött nu. Någon i detta huset som inte är morgontrött är Flisiris. Lilla pluttan...mamma hade verkligen behövt en sovmorgon idag. Jaja.. Har inläsningsdag idag. Ska faktiskt vara jätteeffektiv när jag lämnat flis o läsa det jag ska läsa (2 stora kap) och göra lite brainstorming och anteckningar runt det. Det ska jag fixa på fm. Em har jag tänkt att dels dra en dammsugning och sen beroende på väder så kanske jag tvättar lite fönster som ser helt ofattbart skitiga ut. Alla dessa flygfän som flyger in o krashlandar på fönstern..Vad ska man göra? Det blir ju prick/kletigt o ser bara snuskigt ut. Om det inte blir fönstertvätt så kanske jag åker iväg o fixar lite skolmaterial som jag insett att jag måste ha ASAP. Men nu är det kaffe som gäller, min räddare i nöden o uppiggare. Å frukost..Är mer tokhungrig än vanligt. Jag minifastar ju på kvällarna efter middagen fram till frukosten nästa dag..Magen kurrar inte längre på morgonen..den fullkomligt VRÅLAR! Smulis har druckit välling så hon är nöjd en bra stund, och idag behöver vi inte stressa. Det är inte dagis förrän kl 9. Ah..Morgonmys med smulisen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0